Wednesday, January 9, 2013

25 Random Facts About Me

Assalamualaikum,
 

 tadaaa... the images are soo random, you know xD haha


hmmm.. 25 random facts about me ! hmm, cmne ley terfikir idea nk wat ni?? haha , actually ternampak kat blog org lain.. and I'm feel free to join, soooo ....

btw, rasanya ni macam sesi kenal diri la pulak. hahaha.. tk pernah jadi 'open' isu about myself :3 hehe

hmmm.. I'm starting now :D

1#    My attitude towards other people usually based on my mood ( I know it's unfair, but still trying to fix it )
2#    I'm a chocolate lover. 
3#    Nowadays, I like coolblog . umm, nyum-nyum :D
4#    If someone confess to me, I'll automatically avoid him. *sigh* ( Bukannya apa, tktau la kenapa terus fobia bila diorang confess ) :(
5#    I'll comfortably talk to man if I know he's thinking me as his friend only, not more than that
6#    I'm afraid to be in a relationship position ( am prefer to be single till 'sampai seru' ) haha
7#    I act like a kid, and think as a kid too xD ( I know I'm not really matured, but am trying k, so don't judge me ! ) :(
8#    I don't easily talk to unknown people. They always think of me as arrogant in their first impression. ( so sorry guys, I'm no that kind of ........... but.. em, you know.. heh.... )
9#    Ramai orang kata saya sengal, saya sengal ke ? hahahaha :P
10#  Mencuba untuk menjadi seorang muslimah yang lebih baik dari sebelumnya :)
11#  I don't know how to keep conversation alive ( Sooo true )
12#  I always look in my first impression and principle towards other people
13#  Mengikut cerita, muka saya nampak garang or sombong, tp mana ada laaa >.< ( Mungkin sbb kurang senyum kutt. Takkan nk senyum 24/7 ? tk ikhlas tuu ) haha
14#  Kawan banyak kata yang saya marah diorg ( tapi mana ada saya marah, nada suara je mcm marah  ) haha
15#  Umur 20 tahun 2013. selamat tinggal tahun remaja :(
16#   I don't really like people know about my personal life, especially about my family. ( I'm a little bit curious why they should know, unless they are close to me. I mean very close. btw, just curious and tahap curiosity itu sangat TINGGI )
17#   Saya cakap laju. Bila org suro repeat, adoiii.. takpela .. :'(
18#  Member marah bila saya cakap separuh jalan. ( Sebab apa saya cakap separuh jalan, sebab yg kat atas ni laa ) >.<
19#  Saya menjadi sarkastik bila jumpa buat kali pertama ( hehe.. tk sengaja ) :P
20#  Study saat-saat akhir. ( korang pun cmtuu jugak haha  ) :P
21#  I'd never couple ( haha, tk percaya ke ? serius, mmg tk pernah ! skandal je ada haha )
22#  Kaki novel = sayalah tuu ! :D
23#  Banyak orang kata saya takde perasaan. hampeh betul ! ( haha. banyak sgt org cakap mcm tuu. bukannya apa, adala tp tk sampai kat korang kutt ) :P
24#  Jika diberi pilihan antara cinta dan kawan, saya pilih kawan :D
25# wah, akhirnya. yg ke-25, hmm, Tell me something I don't know :P
 
Wahh, akhirnya !! siap pun !! Sampai di sini saja ye kawan-kawan :D

 










No comments:

Post a Comment